Kategoria menu:Prowadzone rejestry, ewidencje, archiwa, zasady udostępniania danych w nich zawartych
Prowadzone rejestry,ewidencje,archiwa,zasady udostepniania danych w nich zawartych
Opis informacji
W Zespole Koedukacyjnych Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych typu socjalizacyjnego"Wspólnota Dziecięca Gromadka"w Nowej Rudzie przepisy kancelaryjno-archiwalne zostały określone w instrukcji kancelaryjnej.która określa sposób tworzenia,ewidencjonowania i przechowywania oraz ochronę przed uszkodzeniem,zniszczeniem bądz utratą dokumentów.
Treść informacji
W placówce prowadzone są nastepujące rejestry i ewidencje.
Rejestry:
rejestr zarządzeń dyrektora
rejestr upoważnień i pełnomocnictw
rejestr korespondencji
rejestr skarg i wniosków
rejestr zamówień publicznych
rejestr pieczęci i stępli
Ewidencje:
ewidencja akt osobowych pracowników
ewidencja akt osobowych wychowanków
ewidencja czasu pracy pracowników
księga meldunkowa
księga druków ścisłego zarachowania
księgi inwentarzowe
księgi obiektów budowlanych
ewidencja dochodów i wydatków
Informacje zawarte w rejestrach i ewidencjach udostępniane sa zgodnie z Ustawą z dnia 22-08-1997r o ochronie danych osobowych oraz Ustawą z dnia 06-09-2001r o dostępie do informacji publicznej.Akta archiwalne udostepniane sa wyłącznie do celów służbowych wg.obowiązujących przepisów za zgodą dyrektora placówki.Archiwum placówki ma status Składnicy akt i działa na podstawie zarządzenia Dyrektora placówki Nr.10/2013 z dnia 21-12-2013r.Osoba starająca się o wgląd do dokumentów archiwalnych lub starająca sie o duplikat dokumentów,musi złożyć podanie w placówce lub przesłać pocztą.Zainteresowana osoba otrzymuje odpowiedz na podanie-listownie lub odbiera osobiście w placówce